اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی

در نوین درمان تمامی تجهیزات پزشکی جهت استفاده بیماران و نیازمندان در منزل موجود می باشد. با یک تماس می توانید علاوه بر مشاوره جهت خرید و اجاره تجهیزات با کارشناسان و پرستاران خبره ما، تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در فرصتی کوتاه برای شما ارسال گردد.

لازم به ذکر است امکان ارسال تجهیزات در کوتاهترین فاصله زمانی ممکن، به تمامی شهرستان ها نیز موجود است.

تجهیزات پزشکی قابل ارائه در این مرکز شامل:

  • اکسیژن ساز

هوا تشکیل شده است از ۲۱ درصد اکسیژن و بیش از ۷۸ درصد نیتروژن. در روش درمان اکسیژن فشار بالا درصد اکسیژن تنفس توسط بیمار نزدیک به ۱۰۰ درصد است که تقریبا پنج برابر بیشتر از درصد اکسیژن موجود در هوا است. فشار اکسیژن تنفس شده توسط لبمار حدود یک و نیم برابر و گاهی سه برابر بیشتراز فشار اتمسفر است. بنابراین این روش می تواند تا ۱۵ برابر میزان اکسیژن تنفسی موجود در هوای با فشار نرمال را به بیمار برساند. مازاد اکسیژن تنفس شده از طریق ریه ها در پلاسمای خون حل شده و سپس توسط خون به همه قسمت های بدن منتقل میشود. اثر این اکسیژن مازاد در قسمت های مختلف بدن است. با این روش می توان زندگی بیمار را نجات داد و در برخی دیگر از بیماران می تواند موجب بهبود و بازسازی بافت ها شود.

نحوه عملکرد دستگاه

دستگاه اکسیژن ساز، از تکنیک ساده ای جهت فراهم آوردن اکسیژن مورد نیاز بیمار استفاده می نماید. دستگاه اکسیژن ساز، توسط پمپ مخصوص، هوای درون اتاق را می مکد و سپس از درون محفظه های پودر زئولیت عبور داده و پودر زئولیت، اکسیژن ۲۱ درصد موجود در هوای ورودی را از گازهای دیگر هوا جدا کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می کند. کمپرسور موجود در دستگاه اکسیژن ساز، فشار و درصد اکسیژن را در محفظه ها بالا برده و خلوص اکسیژن درون آن را به ۹۴ و فشار آن را به حدود ۲۳۰ میلیمتر جیوه می رساند. اکسیژن از درون محفظه نگهداری به پشت فلومتر جلوی دستگاه هدایت شده و از نازل مخصوص به سمت بینی و دهان بیمار هدایت میگردد.

اکسیژن ساز ۵ لیتری نایدک


  • کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن همراه یا پرتابل یک نوع کپسول اکسیژن پزشکی است که اندازه کوچک و قابل حملی دارد و می توان آن را در بیرون از منزل و در طول سفر همراه خود داشته و فرایند اکسیژن تراپی را انجام داد. کپسول اکسیژن همراه برای بیمارانی مفید است که نیاز به استفاده مستمر از کپسول اکسیژن پزشکی در منزل و بیرون از منزل دارند و یا بیمارانی قلبی عروقی که به دلیل آلودگی هوا بایستی در بیرون منزل از گاز اکسیژن خالص تنفس کنند. همچنین کپسول اکسیژن همراه ممکن است توسط ورزشکاران و کوهنوردان هم استفاده شود.

کپسول اکسیژن همراه در ظرفیت های ۲/۵ لیتری، ۱۰ لیتری و ۴۰ لیتری وجود دارد.


  • تخت بیمار و پایه سرم

تخت بیمارستانی در انواع مکانیکی و برقی ارائه می گردد.

انواع تخت مکانیکی:

۱- یک شکن  ۲- دو شکن ۳- سه شکن

انواع تخت برقی:

۱- سه شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع

۲- پنج شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع و تیلک و ترند

 


  • تشک مواج

تشک مواج یا همان تشک بیمار و بیمارستانی جهت جلوگیری از بروز زخم بستر کاربرد دارد و از جنس پی وی سی می باشد.  اجزای آن از یک عدد موتور کمپرس هوا و یک عدد تشک موجدار باد شونده تشکیل میشود. کاربرد این تشک در بیمارانی که بستری هستند و از تحرک کمی برخوردارند بسیار مفید است. تشک مواج به وسیله دو کانال مجزا فشار وزن بیمار بر روی بستر را در نقاط مختلف بدن جا به جا می کند و بدینوسیله از ثابت ماندن تمام فشار وزن بیمار در یک نقطه خاص جلوگیری می کند.  نام دیگر این محصول تشک ضد زخم بستر می باشد.


  • ساکشن

دستگاه ساکشن دستگاهی که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلا باعث ایجاد فشار منفی شده و هوا و مایعات را به درون می‌کشد. این دستگاه برای جمع‌آوری ترشحات و خونابه‌ها در ناحیه جراحی برای دادن دید بهتر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.


نوین درمان پیشرو در اجاره تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با بهترین قیمت


  • مانیتورینگ

مانیتور بیمار، دانسته های مربوط به  نشانه های حیاتی بیمار را یک جا جمع کرده، آنها را بر روی صفحه نمایش نشان میدهد و در شرایط نامطلوب بیمار، اخطارهای لازم را به گروه پزشکی می دهد.‏

فیزیولوژی
مانیتور بیمار، پارامترهای بسیاری را از بیمار با استفاده از روش های مختلف ثبت می‌کند. این پارامترها شامل ‏ECG، ‏IBP، ‏NIBP، دمای بدن، ‏SpO۲‎، برون ده قلبی، نرخ ضربان قلبی، نرخ تنفس، میزان گازهای تنفسی، ‏EEG‏ و میزان گازهای خونی.‏
‏ ‏
چگونه کار می کند؟
یک مانیتور پارامترهای مختلف مرتبط با بیمار را به روش های مختلف جمع آوری می کند. ورودی ها پس از تقویت و پردازش، بسته به نوع اطلاعات قابل نمایش، به صورت یک شکل موج و یا مقادیر عددی نمایش داده می شود. محدوده آلارم دستگاه بر روی مقادیر مشخص مربوط به هر پارامتر تنظیم می‌شود تا در شرایط نامناسب بیمار، به تیم پزشکی هشدار داده شود. ‏


  • پالس مانیتورینگ

 


  • پمپ سرم


  • ونتیلاتور

بیمارانی که به طور موقت و یا دائم دچار مشکلات تنفسی می شوند، بنا به تشخیص پزشک می توانند از دستگاه های تنفسی استفاده کنند.

ونتیلاتور در ریه می دمد و کمی فرصت می دهد تا بازدم خود بخود انجام شود. ونتیلاتور ها در نوع فشار منفی و فشار مثبت، فشار ثابت و حجم ثابت و .. ارائه میشوند که تشخیص مورد مناسب برای بیمار توسط پزشک انجام می شود.

 


اجاره لارنگوسکوپ

لارنگوسکوپ وسیله ای است که برای لوله گذاری داخل تراشه در بیماران نیازمند بیهوشی و یا ناتوان تنفسی بکار برده می شود . در عملیات احیای قلبی و تنفسی پیشرفته و همچنین در اتاق های عمل و زمان بیهوشی از این وسیله استفاده می شود . تمام بخش های بیمارستانی و تیم های امداد و نجات و فوریت پزشکی ملزم به همراه داشتن این وسیله و آشنائی با روش بکارگیری آن می باشند . پزشکان بیهوشی، تکنسین های هوشبری و فوریت های پزشکی و پرستاران بخش های اورژانس و ویژه اغلب در روند احیای قلبی ریوی و درمان بیمار به لارنگوسکوپ و لوله گذاری داخل تراشه اقدام می کنند .


      • بای پپ (اتو سی پپ)

بای پپ ها دستگاه هایی هستند که فشار مثبت جریان اکسیژن را در دو مرحله تامین می نمایند. این دستگاه ها به این طریق کار می کنند که اکسیژن را با فشار بیشتر در دم تنفسی و با فشار کمتر در بازدم تنفسی به جریان در می آورند. به این صورت انگیزه بیمار برای انجام تنفس های عادی افزایش می باید و مستقل می‌گردد.علاوه بر این، در این دستگاه، سنسوری تعبیه گردیده که قدرت تنفس بیمار را در حتی در ضعیف ترین حالت می تواند ثبت نماید. دستگاه بای پپ به کمک این سنسور متوجه می شود که بیمار قصد تنفس دمی داشته و با دادن اکسیژن لازم به محفظه به او کمک می نماید. سپس در هنگام تنفس بازدمی اکسیژن به محفظه داده نشده و فشار کاهش می یابد. این طرز عملکرد دستگاه باعث تهویه بیشتر شش ها شده که حجم تنفس کاربر را افزایش داده و کار عضلات تنفسی را راحت تر می نماید.

سی پپ ها در زمان اختلالات تنفسی استفاده می شوند و با فشاری کم و ثابت از طریق ماسک به اکسیژن رسانی و تنفس بیمار کمک میکند. دستگاه سی پپ دو نوع می باشد: غیر اتوماتیک و اتوماتیک؛ دستگاه سی پپ غیراتومکاتیک بنا به دستور پزشک معالج بر روی فشار معینی تنظیم می گردد. این دستگاه به بیمار با از بین بردن موانع تنفسی کمک میکند. استفاده از این دستگاه موجب بهبود فیزیکی و عملکردی اعضای مختلف بدن می شود.

دستگاه های سی پپ اتوماتیک مدل پیشرفته تری هستند که به صورت اتوماتیک فشار جریان هوا را نسبت به تنفس کاربر تنظیم میکنند. با استفاده از دستگاه سی پپ اتوماتیک، نیازی به تنظیم دستی نیست و این احتمال خطا را کاهش می دهد. فشار با چند بار تنفس بیمار و ارزیابی آن سریعا تنظیم می گردد.  این دستگاه ها تا یک سال اطلاعات تنفس را ثبت نموده و با این عمل به بیمار و پزشک معالج این امکان را می دهد که مراحل درمان را ارزیابی کنند.


      • ویلچر (ساده-ارتوپدی)

ویلچر در دو نوع معمولی و ویلچر ارتوپدی ارائه می گردد.

ویلچر ارتوپدی قابلیت باز شدن پایه های آن جهت تبدیل شدن به برانکارد را دارد و برای افرادی که دچار شکستگی پا هستند مناسب می باشد.


      • ساکشن وکیوم تراپی زخم


      • دستگاه نبولایزر

نبولایزر یک قطعه تجهیزات پزشکی است که فرد مبتلا به آسم یا بیماری تنفسی دیگر می تواند از آن برای تجویز دارو به طور مستقیم و سریع به ریه ها استفاده کند.
یک نبولایزر داروی مایع را به ذرات بسیار ریز تبدیل می کند که فرد می تواند از طریق ماسک صورت یا دهانشویه استنشاق کند. با استفاده از دارو از این طریق این امکان را می دهد که مستقیماً وارد ریه ها و دستگاه تنفسی در صورت نیاز شود.

طیف وسیعی از شرایط پزشکی ممکن است فرد را مجبور به استفاده از نبولایزر کند.
پزشکان به طور معمول نبولایزر را برای افرادی که یکی از اختلالات ریه زیر را دارند تجویز می کنند:

آسم
بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD)
فیبروز کیستیک
برونشکتازی


      • UPS

      • پالس نوزاد

پالس اکسیمتر دستگاهی برای اندازه گیری میزان هموگلوبین اشباع شده با اکسیژن در بافتهای محیطی می باشد. این وسیله غیر تهاجمی بوده و به سادگی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پالس اکسیمتر سریع تر از ارزیابی فشارخون فشار نبض و تنفس ، مشکلات موجود در اکسیژن رسانی را نشان می دهد.

انواع پالس اکسیمتر:
پالس اکسیمتر در حال حاضر در دو نوع انگشتی (سیار) و رومیزی (ثابت) موجود می باشد.نوع انگشتی بیشتر در اورژانس پیش بیمارستانی و اورژانس بیمارستان (قسمت تریاژ) مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع رومیزی پالس اکسیمتر معمولا بر بالین بیماران بستری در اتاق احیا یا بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 


      • زردی نوزاد (فتوتراپی)

یرقان یا زردی به تغییر رنگ زرد پوست و ملتحمه گفته می شود که از مسائل شایع دوران نوزادی است. در اکثر موارد زردی خوش خیم است اگرچه درمان نکردن زردی با ضایعات عصبی همراه است. زردی در ۶۰ درصد نوزادان تازه متولد شده و ۸۰ درصد نوزادان نارس دیده می شود.

در فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد ، پوست نوزاد را در معرض نور با طول موج nm 520-400 قرار می دهند. دستگاه های فتوتراپی با لامپ های فیلیپس آلمان به عنوان یک روش درمانی غیرتهاجمی بی ضرر در درمان زردی ، شناخته شد و امروزه به طور گسترده از آن استفاده می شود.


نوین درمان پیشرو در اجاره تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با بهترین قیمت


جهت اطلاع از قیمت و نحوه اجرای تجهیزات پزشکی با کارشناسان نوین درمان در تماس باشید:

شماره تماس پشتیبان ۲۴ ساعته : ۰۹۱۲۹۲۴۶۳۱۹

شماره های تماس در ساعات اداری : ۲۲۵۳۵۴۲۴

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare